perjantai 28. syyskuuta 2012

Arpajaisvoitto ja jotain muuta

tupuntupa piti arpajaiset tuossa hiljattain, tottakai osallistuin niin kuin aina kun arpajaiset jossain bongaan :) JIPPII... onni suosi minua (joka on kovin harvoin) Voitto tupsahti tänään postilaatikkoon, ISO KIITOS Tuulikki <3


Neulottu tiskirätti ,( ihan minun väriseni ) pääsi heti käyttöön , mukana myös tarhasaippua ja kortti :)


Sappisaippua, on minulle aivan uusi tuttavuus .. Mutta kokeiluun menee varmasti !! Kyllä meillä tahroja on mihin sitä voi kokeilla :D :D


Jotain pientä täältä valmistuukin joskus, vaikka tuo aika kulta kortilla onkin ..


Novitan vanha , oi villasukka on lanka ( ollut tovin jo kaapissa )  Tästä neuloksesta tykkään kovasti :)

10 kommenttia:

  1. Ihana palkinto, onnea !
    Juuri sinun värejäsi, minäkin muistan kun vihreää sulle tein :)
    Kauniit nuo sukkasikin.
    Mukavaa viikonloppua sinne Jokioisiin !!!

    VastaaPoista
  2. Onnea hienosta voitosta. Sukat ovat nätit, malli ja väri kaunis.

    VastaaPoista
  3. Onneksi olkoon, mukava palkinto.
    Tosi kauniit sukat.

    VastaaPoista
  4. Onnittelut.. kauniin voiton sait:-)
    Sukat on oikein kauniit ja niissä on ihana pitsikuvio:-)

    VastaaPoista
  5. Minä ostin myös tuollaisen sappisaippuan tässä taannoin, mutta en ole vielä kokeillut.
    Kivat sukat!

    VastaaPoista
  6. Kauniit sukat ja kiva palkinto. Sappisaippua on oikein toimiva.

    VastaaPoista
  7. Onnea voitosta. Oletpä tehnytkin ihanat sukat.

    VastaaPoista
  8. Voi että, minun ois pitäny tehä tommoset sukat, kun kattelin tota malliakin. Ne on vaan kauniit. Sen sijaan aloin tehä yksiä, jotka on olevinaan erikoiset, mut ei ne kyl todellisuudessa noille pärjää. Piti mennä taas merta edemmäs kalaan. Tota mallia olen tehny itekin aiemmin. NO ehkä teen toiset tolla mallilla.

    VastaaPoista